Velkommen til Hou Kajakklub

Fremhævet

Her kan du som medlem læse sidste nyt og alle kan lære en masse om det at ro i kajak.

Ønsker du at blive medlem, kan du tilmelde dig her og har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte klubben på info@houkajakklub.dk eller du kan dukke op til en af vores klubdage.

Kom i svømmehal 9. marts

Så varer det ikke længe inden ro-sæsonen starter.

Indtil da har du mulighed for at genopfriske redninger og balance i svømmehallen på Gl. Lindholm Skole.

Det er lørdag den 9. marts fra kl. 14.00 – 17,30.

Tilmelding på Messenger eller på mail til ove@drejer-madsen.dk senest torsdag den 7. marts.

Det koster 25 kr. i kajaktransport. Medbring kaffe.

Ordinær generalforsamling

Hou Kajakklub har ordinær generalforsamling

søndag den 3. marts kl. 11 i Havnehuset på Hou lystbådehavn.

Dagsorden ifølge vedtægterne.

Møde og stemmeberettigede er alle medlemmer med mindst 1 måneds medlemskab.

Bestyrelsen.

Kom i svømmehal

Så er vi snart halvvejs igennem vinteren og glæder os til foråret, hvor vi kan komme på havet igen.

Heldigvis kan vi indtil da øve redninger, balance og andre skøre påfund i svømmehallen på Gl. Lindholm Skole.

Det er lørdag den 10. februar fra kl. 14.00 – 17.30.

Skal du med på turen giv besked til ove@drejer-madsen.dk eller på Messenger senest torsdag den 8. februar.

Transport af kajak 25 kr. Husk kaffe. Vi ses.

Mvh Ove