Bliv medlem

Her på siden kan du oprette dig som medlem. Når indmeldelsesblanketten er indsendt, vil du snarest modtage en mail med yderlige oplysninger. Bemærk, at du først er fuldgyldigt medlem, når vi har modtaget din betaling. indmeldelsesblanket

Kontingent
Du bekræfter fælgende:
Undertegnede, som er fyldt 18 år og myndig, bekræfter ved tro og love med underskrift 1) at jeg deltager i IPP2 (DKF) eller Havkajakroer 1 (DGI) kursus i løbet af det første år som medlem 2) at jeg er bekendt med klubbens regler og sikkerhedsbestemmelser og indforstået med at overholde klubbens love og reglementer: Ordensregler | www.houkajakklub.dk. Du skal være opmærksom på, at der er risiko ved at ro havkajak, hvis man har en sygdom, der kan medføre lammelser eller bevidsthedstab. Du bør derfor i samråd med din egen læge afgøre, om det er forsvarligt at ro havkajak. Det er derfor din egen beslutning, at det er forsvarligt at ro kajak.

Som medlem i klubben kan du deltage aktivt ved at følge med i det som sker i klubben via hjemmesiden og evt. tilmelde din e.-mail til at modtage nyhederne automatisk. Du tilmelder dig nemt i højre side ved at indtaste din e-mail adresse under “Abonner på nyheder”.

Har du et større arrangement i tankerne eller nogle gode billeder, som du gerne vil dele med vi andre, bedes du tage fat i en af bestyrelsesmedlemmerne, som ses nedenstående.

Som medlem har du adgang til at læse referater fra bestyrelsen. Siden er kodeordsbeskyttet og kræver indtastning af password, som er oplyst ved medlemsoprettelse. Koden kan også oplyses ved kontakt til en af medlemmerne i bestyrelsen.

Du kan tilgå siden med Referat og kontaktoplysninger her.

Hent blanketten og udskriv den. Du kan scanne den udfyldte blanket og overføre resultatet til en mail til kassereren eller du kan tage den med til klubhuset på en klubdag og aflevere den til et bestyrelsesmedlem.