Frederikshavn Havkajakklub holder åbent hus den 4. september 2021

Åbent Hus i Frederikshavn Havkajakklub – på Flådestationen i Frederikshavn

Til Hou Kajakklub!

Frederikshavn Havkajakklub afholder åbent hus arrangement på Flådestationen i Frederikshavn den 4. september 2021 kl. 10.00 til 16. I virkeligheden er det flådestationen, der afholder arrangementet; men vi har fået lov til at være med, at have en stand og at arrangere prøvesejladser inde på flådestationen.

Såfremt I skulle have lyst til at komme på besøg, skal I være særdeles velkomne til arrangementet. Åbent hus arrangementet på Flådestationen er en kæmpestor oplevelse i sig selv. Man plejer at kunne komme ombord på nogle af Søværnets skibe (men de er måske lukkede pga. corona?), man kan møde flådens ansatte og få en snak med dem, man kan være heldig at få en lille sejltur, og man kan gå rundt og se sig omkring på Flådestationen. Der er også mulighed for at få en snak med Søværnets dykkere og se nogle af dem dykke. Man kan også møde en tidligere Sirius-mand og vedkommendes slæde og telt og få en snak med ham om det at være udstationeret i Grønland. I løbet af dagen bliver flådestationen overfløjet af flyvevåbenet, og der vil være en redningsøvelse med redningshelikopter på et tidspunkt i løbet af dagen. Derudover sker der garanteret mange andre spændende ting. Der vil også være mulighed for at købe en øl/vand og noget at spise.

Der er ingen tilmelding, det koster ikke noget, og Flådestationen vil gerne have så mange deltagere som overhovedet muligt.

Frederikshavn Havkajakklub startede med 12 medlemmer i foråret 2020, og i skrivende stund er vi 43 medlemmer og fortsat voksende.

Du kan læse mere om Frederikshavn Havkajakklub på http://www.frederikshavnhavkajakklub.dk

Du/klubben skal være hjerteligt velkommen til åbent hus, og hvis du kommer, håber vi at se dig forbi vores egen stand.

Hans Chr. Højslet

Formand Tlf. 2080 2850