Idrætsmødet 2022

Vi har fået en invitation fra Morten Arvidsson:

“Kære Hou Kajakklub

Næste uge går det løs og I får hermed en kort briefing om IDRÆTSMØDET 2022:

Idrætsmødets konference 22.-23. juni
Aalborg Kongres & Kultur Center danner rammerne om IDRÆTSMØDET konference. Dette er mødestedet for ALLE idrætsinteresserede. Over 120 debatter/workshops om idræt fordelt over 12 baner, gør det muligt for gæsterne at mixe programmet så det er tilpasset egne interesser.
Der er stadig få ledige pladser til konferencen – køb din billet på www.idrætsmødet.dk

Idrætsmødets Trænersamling 22. juni kl. 18.00-21.30
IDRÆTSMØDET og SIFA har fornøjelsen at invitere alle trænere til gratis trænersamling onsdag 22. juni kl. 18.00-21.30 i Aalborg Kongres & Kultur Center.
Vi har samlet nogle spændende eksperter, som kan give dig ny faglig viden – ligesom det er en unik mulighed for at erfaringsudveksling på tværs af idrætsgrene, samt skabe nyt netværk.
Vedhæftet er en invitation til trænersamlingen, hvori der er link til tilmelding.

Idrætsmødets festival 24.-26. juni
I år foregår festivalen i Vestre Fjordpark, hvor over 50 forskellige stande/aktører indtager deres pladser og skaber rammerne for liv og bevægelse.
For blot at nævne et par stykker, kan I opleve danse- og gymnastikopvisninger, kampsport, forskellig boldspilsturneringer.
Men også sjældne idrætter som faldskærmsudspring, skeetskydning, laserrun, børnezone med hoppeborg og Waaterfestival med et hav af vandaktiviteter.
Til den lille sult er der 7 forskellige madboder, Waiteer-hotspots og Streetfood inden for rækkevidde.
(Se det vedhæftede kort over eventpladsen)
I kan se programmet – på GoVisit-appen – som kan downloades her:

Muligheden for at møde Nordea Fonden
Godt tilbud til nordjyske foreninger – kom i mål med midler fra Nordea-fonden

Har I en god idé til et projekt eller en aktivitet i jeres forening, som skaber fællesskab – men mangler I midlerne?

Måske kan I få støtte fra Nordea-fonden, som støtter gode liv inden for sundhed, motion, natur og kultur. Både små og store foreninger i hele landet kan opnå støtte.
Nordea-fonden besøger Idrætsmødet i Aalborg fredag 24. juni og lørdag 25. juni og tilbyder alle en hurtig vurdering af deres projektidé – og dermed et svar på, om det er relevant at søge støtte til f.eks. nyt udstyr, mere udeliv eller flere fællesspisninger.

Mød Nordea-fonden i Vestre Fjordpark fredag 24. juni kl. 15.00-16.00 og kl.17.00-18.00 samt lørdag 25. juni kl. 10.00-11.00, 13.00-14.00 og 15.00-16.00
Læs mere på https://nordeafonden.dk/idraetsmoedet2022

Vi glæder os til at se jer til IDRÆTSMØDET 2022