Velkomst

Alle bydes hermed velkommen, som flyder og sejler.

Velkommen til Hou Kajakklub

Kajakklubben er en klub med få år bag sig, men med en speciel tradition hvor alle kajakker er døbt med Grønlandske navne. Denne navngivning har klubben valgt, for at vise respekt for kajakkens hjemland, Grønland.

Klubben er, på de år den har eksisteret, ved en ihærdig og frivillig indsats, lykkes med at forvandle et par små fiskerhuse, fra huse til oplagring af garn, til oplagring af kajakker og klubhus.

Der sker hele tiden noget, og som på en travl banegård, er der trafik af både voksne og børn, som kommer for at ro i kajak. Nogle kommer for at se, hvad der sker, og hvad det er for noget at ro i kajak, og mange for at få en prøvetur i havnen, inden man beslutter sig for at være medlem af kajakklubben.

En sejltur i en kajak er en stor og uforglemmelig oplevelse, som alle burde prøve. Vi har i klubben med glæde kunne konstatere, at mange vælger at fortsætte med at sejle, når de først har prøvet det en gang. Jo, der er vækst i Hou Kajakklub.

Der lægges stor vægt på at sikkeheden er i top, ligesom alle får den optimale hjælp af uddannet personel fra klubben.

At ro kajak er god motion på et højt nydelsesplan, det er ren livseleksir, så læg vejen forbi kajakklubben og få en snak og en prøvetur.

Klubben går meget op i at skabe en god atmosfære, som giver grobund for nye venskaber, og det sociale samvær er i højsædet.